1- فرم های کارورزی و مراحل آن
جهت دریافت فرم های کارورزی بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید.
- "نامه معرفی به کارورزی" - فرم 1-213
- "نامه تاییدیه محل کارورز به مرکز"
- کاربرگ"گزارش پیشرفت هفتگی" - فرم 2-213
- کاربرگ"گزارش پیشرفت ماهانه" - فرم 3-213
- کاربرگ"ارزیابی نهایی کارورز توسط مربی" - فرم 4-213
- فرم "ارزیابی نهایی کارورز توسط مدرس" - فرم 5-213
- فرم "ارزیابی نهایی کارورز" - فرم 6-213
قابل توجه کلیه دانشجویان نحوه پر کردن فرم های کارورزی در ذیل آورده شده است دانشجو موظف می باشد کلیه موارد ذیل را مطالعه کامل داشته و مرحله به مرحله آن را انجام دهد.
مرکز به هیچ عنوان پاسخگوی نحوه پر کردن فرم ها و چگونگی انجام آن نمی باشد، دانشجو می بایست هرگونه سوال و ابهامی در خصوص کارورزی دارد، از استاد مربوطه سوال نماید.
1- دانشجویان موظفند که 240 ساعت کارورزی خود را در محل مربوطه انجام داده و به ترتیب ذیل فرم ها را تکمیل نمایند و حتما به ترتیب ذکر شده فرم ها را مرتب و طلق و شیرازه نمایند و فقط و فقط در بازه تعیین شده به استاد مربوطه تحویل دهند.(هیچ کدام از پرسنل آموزش، مالی، حراست و خدماتی حق تحویل کارورزی و رساندن آن به استاد مربوطه را ندارند)
الف- فرم دوم کاربرگ 1-213 که نامه تاییدیه کارورز از طرف محل کارورزی به دانشگاه می باشد که می بایست به امضاء و مهر مسئول مربوطه محل کارورزی خود رسانده و همراه با درج شماره نامه و تاریخ نامه باشد.
ب- حداقل 6 هفته الی 8 هفته شرح مختصری از روزهایی که فعالیت کارورزی داشته اند را در فرم گزارش پیشرفت هفتگی (کاربرگ 2-213) خود را یادداشت نمایند و به مهر و امضاء مسئول مستقیم یا مربی مربوطه کارورزی خود برسانند. (دانشجو حداقل می بایست 6 فرم گزارش پیشرفت هفتگی کاربرگ 2-213 داشته باشد)
ج- کارورز حداقل می بایست 2 فرم گزارش پیشرفت ماهانه (کاربرگ 3-213) خود را به ازای هر 4 هفته، خلاصه کار ماهانه خود را یادداشت نماید و به مهر و امضاء مسئول مستقیم یا مربی مربوطه کارورزی خود برسانند.
د- پس از اتمام کارورزی فرم ارزیابی نهایی کارورز توسط مربی (کاربرگ 4-213) را مسئول مستقیم کارورز یا مربی مربوطه در محل کارورزی، ارزیابی کرده و نمره پیشنهادی خود را اعلام می نماید.
2- دو فرم، ارزیابی نهایی کارورز توسط مدرس(کاربرگ 5-213) و ارزیابی نهایی کارورز (کاربرگ 6-213) را دانشجو فقط مشخصات خود را یادداشت نموده و ضمیمه می نماید.
تذکر مهم 1 : دانشجویان حتما می بایست مشخصات خود را که بالای همه فرم ها آورده شده است را به طور کامل یادداشت نمایند و پایین فرم ها نیز به امضاء خود و مهر و امضاء مربی کارورز خود برسانند. (به اساتید و مدرسان محترم مرکز از طرف آموزش اکیدا توصیه گردیده که به هیچ عنوان فرم هایی که کامل نمی باشند را تحویل نگرفته و نمره ای برای دانشجو درج نگردد.)
تذکر مهم 2 : دانشجویان می بایست به ترتیب فوق فرم ها را پشت هم قرار داده و در زمان مقرر که از طرف استاد اعلام می گردد تمیز و طلق و شیرازه شده تحویل استاد مربوطه دهند.
تذکر مهم 3 : آموزش هیچ مسئولیتی در قبال تحویل و ارائه فرم های کارورزی به استاد مربوطه را ندارد و دانشجو موظف است در طول ترم کلیه هماهنگی های لازم جهت تحویل فرم های کارورزی پس از اتمام کارورزی خود به استاد مربوطه را انجام دهد.
2- فرم های کاربینی و مراحل آن
جهت دریافت فرم کاربینی بر روی لینک فرم های کاربینی کلیک نمایید.
نحوه تکمیل فرم های کاربینی جهت دانشجویان جدید ورود :
دانشجو پس از دانلود فرم های کاربینی ابتدا کاربرگ 2-212 که کاربرگ تعهد می باشد را تکمیل، و سپس قسمت مشخصات کاربین در کاربرگ 3-212 خود را با دقت تکمیل نماید و در قسمت ارزیابی و امتیاز چیزی یادداشت ننماید. دانشجو دقت نماید به ازای هر بازدید از محل های کاربینی مشخص شده از طرف مرکز که در کانال، برد، سایت مرکز و یا از طریق نماینده ها روز و ساعت آن اعلام می گردد کاربرگ 4-212 که مشتمل بر 3 صفحه می باشد را تکمیل نماید. در پایان کلیه کاربرگ ها را به ترتیب قرار داده، طلق و شیرازه نموده و تحویل استاد مربوطه داده شود.
3- فرم گواهی اشتغال به تحصیل و مراحل آن
کلیه دانشجویان می بایست برای اخذ گواهی اشتغال به تحصیل، فرم درخواست (قابل دریافت از لینک ذیل) خود را ابتدا پر نموده و به آموزش تحویل نمایند. گواهی اشتغال به تحصیل، فقط روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ها) از ساعت 8 الی 14 صادر می شود. دانشجویان می بایست درخواست مکتوب خود را حداقل 48 ساعت قبل تحویل آموزش دهند. صدور گواهی اشتغال به تحصیل منوط به تسویه حساب مالی می باشد.
جهت دریافت فرم درخواست گواهی اشتغال به تحصیل بر روی فرم گواهی اشتغال به تحصیل ذیل کلیک نمایید.
4- دریافت فرم اشتشهاد محلی
5- دریافت فرم انصراف
6- دریافت فرم حذف ترم یا حذف درس
7- دریافت فرم تغییر رشته
تذکر: کلیه مراحل تغییر رشته در تیرماه هر سال می باشد که ابتدا دانشجو می بایست فرم ذیل را دریافت و پس از تکمیل آن به آموزش مراجعه نماید.
8- دریافت فرم درخواست انتقال و میهمان
مراحل انتقالی و میهمان :
- میهمان و انتقال در نیم سال اول با توجه به بخش نامه دانشگاه جامع غیرممکن می باشد.
- میهمان با هماهنگی و موافقت آموزش در اول هر ترم امکان پذیر بوده و از طریق سامانه هم آوا ابتدا دانشجو درخواست خود را ثبت و با تایید مبداء، مقصد و واحد استانی می تواند اقدام به انتخاب واحد دروس خور در واحد میهمان نماید.